• ua
  • ua
  • МЕНЮ:

    Юрій Обух, директор ТОВ Рууккі Україна: За роки стабільної роботи ми отримали визнання десятків тисяч клієнтів.

    15.07.2019

    У нинішньому році компанія Ruukki святкує своє 22-річчя на українському ринку. Понад 55 років тому був виготовлений перший лист металочерепиці в Фінляндії, з того часу географія продажів розширилася на більш ніж 20 країн. Ми поспілкувалися з Юрієм Обухом, директором ТОВ «Рууккі Україна», і отримали вичерпні відповіді на ряд актуальних питань.

    Імениті марки часто стикаються з проблемою фальсифікації. Спіткала ця доля Ruukki в Україні?

    Так, безумовно, проблема фальсифікату існує. На нашому ринку домінує продукт з неякісної сталі, в результаті чого український споживач часто виявляється обманутим. Крім того, деякі виробники використовують подібні імена для своєї, поступається за якістю, продукції. Наприклад, сьогодні ви можете знайти металочерепицю з назвами «Монтерей», «Суперрукі", Monterey і «Супермонтеррей», яка не має нічого спільного з оригінальним продуктом Monterrey відомого фінського виробника Ruukki. Ціна продукції може здатися дуже привабливою, чого не скажеш про якість. Щоб не стати жертвою недобросовісного виробника, при покупці матеріалу радимо звертати особливу увагу на маркування продукту, компанія «Рууккі Україна» використовує лазерне маркування, ретельно перевіряти пакування, супровідні документи та мати справу тільки з офіційними дилерами Ruukki.

    Крім того, на оригінальну продукцію Ruukki видається оригінальна гарантія, яку можна легко зареєструвати, відсканувавши QR-код. За роки стабільної роботи ми отримали визнання сотні тисяч клієнтів за якісну і довговічну продукцію преміум-класу.

    https://www.uscc.ua/files/16/uscc-article-images-2.png


    Відповідно до яких стандартами компанія Ruukki випускає свою продукцію?

    Вся продукція, що випускається Ruukki проводиться за оригінальними технічними специфікаціями, ідентичним для підприємств компанії по всьому світу, і повністю відповідає міжнародним стандартам ISO 9001: 2015 і 19011: 2011, а також з нещодавно прийнятим в Україні ДСТУ 8802: 2018 «Вироби з тонколистової Сталі Із захисно-декоративним покриття для будівництва »(нагадаю, він вступив в чинності 1 січня 2018 року). В основі сировини - оцинкована сталь 275 г / м², що забезпечує стійкість до корозії та стійкість до будь-яких погодних умов. Завод Ruukki - це сучасне виробництво, високоточне європейське обладнання, коштом чого забезпечується ідеальна геометрія виробів і дотримання технологічних процесів.

    Чи відповідає ваша маркування загальним вимогам згідно ДСТУ? Яку продукцію ви маркуєте?

    «Рууккі Україна» - єдина компанія на українському ринку, яка давно маркує профільовану продукцію, що гарантує її оригінальне походження і високу якість.

    https://www.uscc.ua/files/16/uscc-article-images-3.png

    Маркування містить всю необхідну інформацію для беззаперечної ідентифікації продукції, а саме: логотип виробника RUUKKI, текст Original Quality, назва продукту, дату, місце і час його виробництва, термін гарантії, а також характеристики стали, з якої виготовлений продукт: товщина, тип покриття і його товщина, кількість захисного шару цинку в грамах на 1 м.кв. З метою забезпечення підвищеного захисту споживачів і їх впевненості, компанія Ruukki впровадила найсучасніше лазерне маркування продукції на її лицьовій стороні, аналогів якої немає на ринку України.

    https://www.uscc.ua/files/16/uscc-article-images-4.png

    Яким чином компанія Ruukki підтримує новий ДСТУ 8802: 2018?

    В рамках просування нового стандарту якості ми підготували маркетингові матеріали, спрямовані на охоплення цільової аудиторії - архітекторів і будівельників. Це PR-статті, опубліковані на сайті www.ruukki.ua і на профільних ресурсах. Для дистриб'юторської мережі розробили та провели ряд навчальних семінарів про значення прийнятого стандарту, про принцип його впливу на якість ринку в цілому, наскільки продукція Ruukki відповідає даним ДСТУ 8802: 2018 з демонстрацією зразків продукції з лазерним маркуванням.

    Що нового Ruukki презентує в нинішньому році на ринку України?

    Чітка орієнтація концерну Ruukki на запити клієнтів надає можливість забезпечувати стабільні постачання популярних видів покрівлі, впроваджувати сучасні рішення, розширювати палітру пропонованих квітів. Так, наприклад, у 2019 році ми перейшли на новий екологічне покриття Crown BT, у квітні запустили лінію з виробництва фальцевої покрівлі Classic на нашому українському заводі, а також запропонували споживачам нову модульну черепицю Ruukki Frigge сучасного дизайну.

    https://www.uscc.ua/files/1/dfgdfgdfgdfgdfg.png

    https://www.uscc.ua/files/18/ddddddd.png

    Які основні тенденції на ринку в першій половині року ви можете виділити?

    Відзначено помітне пожвавлення ринку, що значною мірою пов'язано зі зміною сезонності внаслідок сприятливих погодних умов. Все це позначилося на поліпшенні продажів, сподіваємося, що друга половина року буде не гірше. Переважають реконструкція і реновація, відмічено деяке пожвавлення котеджного будівництва. У зв'язку з введенням в дію нового ДСТУ, хотілося б відзначити поступове поліпшення специфікації стали, використовуваної для профілювання, хоча цей процес протікає повільно і бажає кращого. Переконаний, що даний тренд залишиться актуальним і стандарт з часом набере чинності на ринку України, особливо в секторі Держзамовлення. Для цього потрібні зусилля всіх операторів ринку.

    ПІДПИШИСЬ, ЩОБ НЕ ПРОПУСКАТИ ВАЖЛИВІ НОВИНИ