• ua
  • ua
  • МЕНЮ:

    Анна Проценко, Директор ТПК-Центр: Завдання у ТПК не з простих: утримати StatusQuo - виробник високоякісного продукту. На щастя, у нас це виходить.

    05.08.2019

    У ТПК розповіли про позицію компанії в умовах впливу фальсифікату на ринок, вихід нових продуктів і готовність поборотися за частку в сегменті сендвіч-панелей з пінополіуретану.

    Наскільки великою проблемою для ТПК є наявність в Україні фальсифікату?

    Наявність в Україні фальсифікату настільки велика проблема, що для її розкриття варто було б виділити як мінімум дві суб'єктивні точки зору: вплив фальсифікату на ринок і на поведінку гравців ринку.

    Перша точка зору - це позиція, з якої чітко видно прямий вплив на споживача, тобто весь негатив, всі ризики, весь обман спрямовані саме на нього, при цьому, вся ідейність просування фальсифікату зосереджена навколо словосполучення «Цей продукт можна купити дешевше!». На жаль, на нашому, все ще пострадянському, ринку будівельних матеріалів таке гасло працює і досить ефективно.

    Друга ж позиція - це поведінка гравців ринку, виробників і дилерів. У цьому кошику знаходиться і ТПК. Завдання не з простих: утримати StatusQuo - виробник високоякісного продукту. На щастя, у нас це виходить.

    Наша компанія за останні роки навчилася чітко прислухатися до сигналів ринку, до відкликання клієнта. Аналізуючи цю інформацію і зіставляючи її з реальними показниками, можна констатувати:

    • 90% угод в ТПК починаються зі стадії «розвінчання міфу про дешевий продукт»

    • більш ніж половина клієнтів готові знехтувати якістю на благо вигідної ціни

    • більш ніж половина з-поміж тих, хто вибрав «низьку ціну на шкоду якості», - повертаються до співпраці з ТПК

    З 1 січня набув чинності ДСТУ 8802: 2018 «Вироби з тонколистової сталі із захисно-декоративним покриття для будівництва», який регламентує вимоги щодо маркування. Чи плануєте маркувати продукцію відповідно до вимог стандарту? Компанія буде декларувати продукцію згідно ДСТУ 8802: 2018?

    Однозначно, так. Майже три десятки років ТПК відома як виробник сертифікованого продукту. Весь цей час ми неухильно дотримуємося всіх стандартів і вимог законодавства. Якщо наша продукція потрапляє під новий регламент, то обговорень бути не може, ми слідуємо шляхом підвищення і підтвердження якості. Зрештою, такий шлях закладений в місії Компанії ТПК.

    Які новинки / матеріали / сервіси ТПК презентує ринку у 2019 р?

    У 2019 ТПК частково вже здивувала ринок: сендвіч-панелі з наповнювачами з пінополіуретану і пенополіізоціанурата від ТПК-Центр, - це безумовно продукт з розряду Must Have у 2019 році. Утримуючи позицію лідера ринку мінераловатних сендвіч-панелей, ТПК готова змагатися і в сегменті сендвіч-панелей з пінополіуретану. У зв'язку з цим слід враховувати, що ми ретельно готувалися до виходу на цей ринок, добре вивчили його специфіку і, попри наявні перешкоди, готові поборотися за його чималу частку.

    https://www.uscc.ua/files/1/uscc-inter-file-image-0582019.png

    Друга наша новинка - сервіс. Наш продукт - інноваційний, технологічний, складний, інженерний. У ТПК завжди проекти супроводжувалися інженерним сервісом, в цьому напрямку ми досягли гегемонії. Тепер ми готові ділитися досвідом, колективно створювати та просувати проекти. Найближчим часом ми представимо ринку то, що народилося в ТПК, що виросло на ідеалах ТПК, в чому як ми вважаємо, вже дуже давно потребує Український будівельний ринок.

    Які основні тенденції на ринку в першій половині року ви можете виділити?

    Тенденції ринку 2019 року, як ми вважаємо, цілком прогнозовані. Вони прямо пропорційно корелюють із суміжними галузями і політичною ситуацією. Перший квартал року вселив надії на одужання ринку від стагнації та навіть продемонстрував деяке пожвавлення попиту. На жаль, в тенденцію ринку такі сигнали не переросли та вже в другому кварталі ми спостерігаємо якщо не падіння ринку, то входження його в «зону політичної турбулентності».

    Основними тенденціями ринку ще з попереднього року залишаються:

    • зниження попиту на високоякісний продукт, що говорить про «безконтрольності ринку»

    • відсутність стандартів якості, а вірніше, контролю та відповідальності постачальників продукції, що часто призводить до збільшення обману клієнтів, коли споживач купує продукт з параметрами, що не відповідають області застосування, що підтверджується також зростанням поставок неякісної сировини з Китаю

    • недосконалість фінансової системи, яка цілком могла б сприяти розвитку ринку в цілому.

    Чи знизилася кількість фальсифікату на ринку?

    Важко оцінити обсяги того, чого де-юре немає. У своїх комерційних пропозиціях клієнтам ми часто змагаємося з, здавалося б, більш вигідними (в основному, за ціною) від конкурентів. Розбираючи такі ситуації, приходиш до висновку, що конкуруєш з фальсифікатом. Спочатку, засмучує, що черговий, іноді і досить відомий виробник «здався» і пішов по шляху «низької якості» і обману. Але відразу ж розумієш, що мало у кого вистачить запасу потужності та досвіду, як у ТПК, щоб протистояти спокусі «заробити на фальсифікат».

    Про кількість фальсифікату на ринку можна судити з вищенаведеного тези: 90% угод в ТПК починаються зі стадії «розвінчання міфу про дешевий продукт», тобто ми практично завжди зустрічаємося в конкуренції з фальсифікованим продуктом. Вважаємо, що немає сенсу вважати кількість фальсифікату на ринку, важливо боротися з тим фактом, що він на ринку є!

    ПІДПИШИСЬ, ЩОБ НЕ ПРОПУСКАТИ ВАЖЛИВІ НОВИНИ