• ua
  • ua
  • МЕНЮ:

    Денис Рисухін, директор Metipol: Ми створимо цивілізований ринок металу і перевернемо уявлення про сервіс. Спільно з нашими клієнтами ми переведемо український ринок на споживання якісного продукту, побудувавши відносини на принципах відкритого партнерства.

    18.07.2019

    Metipol - новий проект з виробництва оцинкованого металу з полімерним покриттям на ринку України, створений командою з унікальним досвідом роботи на українському ринку. Денис Рисухін, директор Metipol, розповів про запуск нових виробничих потужностей і головне завдання компанії - поєднання високої якості металу і сервісу за конкурентною ціною.

    Запуск нових виробничих потужностей - це рідкість для будівельного ринку. Розкажіть про етапи запуску виробництва.

    Зібравши команду досвідчених професіоналів, ми вирішили презентувати ринку бренд Metipol - поєднання високої якості металу і сервісу за конкурентною ціною. Проект з'явився близько 3-х років тому і почався з будівництва нового виробничого комплексу. За цей час були оглянуті десятки потенційних виробничих площ, проаналізовані логістичні переваги тих чи інших регіонів. У підсумку вибір був зроблений на користь майданчика в м. Первомайськ, Миколаївської області, де і був заснований завод «Хеві Метал». В першу чергу через розташування, яке допоможе нам оперативно поставляти продукцію в усі регіони України, і близькістю портів Одеси та Миколаєва, через які ми плануємо отримувати основний обсяг сировини.

    https://www.uscc.ua/files/18/uscc-interwives-image-2.png

    У вересні 2018 року розпочався активний процес реконструкції виробничих приміщень, в січні ми приступили до монтажу обладнання, який був закінчений в кінці травня. На сьогоднішній момент на підприємстві вже закінчений «холодний прогін» лінії - пусконалагоджувальні роботи, пов'язані з тестуванням систем електрики, гідравліки та інше. Останній етап перед початком випуску товарної продукції - «гарячий прогін» - є, по суті, тестовим фарбуванням. Він запланований в період з 15 по 20 липня. На цьому етапі відбувається оптимізація основних блоків лінії - коатеров і інфрачервоних печей, вже під конкретних виробників оцинкованого підкату і ЛФМ. Таким чином, ми розраховуємо приступити до повноцінного виробництва до кінця липня.

    Яке обладнання встановлено на заводі в м Первомайськ? І в чому його відмінність від лінії в Алчевську?

    З чим не було сумнівів - це з вибором устаткування. Наші фахівці мають позитивний досвід роботи на лініях BRONX International, Австралія. Крім того, багато хто з них брали участь у запуску подібних ліній фарбування металу в Угорщині, Республіці Білорусь та Росії. Лінії зарекомендували себе як найбільш ефективні та дозволяють досягти найдосконалішої якості продукції, що відповідає світовим стандартам. На цій лінії також встановлені унікальні інфрачервоні печі, що дозволяють працювати з усіма наявними типами полімерних покриттів, від стандартного поліестеру до покриття ПУРАЛ і ПВДФ.

    https://www.uscc.ua/files/18/uscc-interwives-image-3.png

    Крім того, це перша лінія в Україні дозволяє наносити текстуроване покриття. На першому етапі ми запропонуємо ринку метал, пофарбований під текстуру дерева, надалі в асортимент буде додано цегла і камінь.

    Розкажіть про постачальників оцинкованого підкату.

    Ми не збираємося відступати від моделі, яка в минулому допомогла нам успішно вийти на український ринок пофарбованого металу. Йдеться про виробництво якісного металу, який не поступається європейським аналогам. Для цих цілей нам необхідний якісний оцинкований підкат з ідеальною поверхнею. Важлива стабільність цієї якості, швидка логістика і конкурентна ціна. Зараз оптимальним варіантом є продукція турецьких виробників. Комбінат BORÇELIK (спільне підприємство BORUSAN і ARCELOR MITTAL) є нашим пріоритетним довгостроковим постачальником.

    Чи розглядаєте ви питання фарбування української оцинковки?

    Ми уважно стежимо за діями робляться виробниками української оцинковки для підвищення її якості. Сподіваюся, одного разу ми зможемо з гордістю відзначити що в основі нашої якісної продукції лежить українська сталь. Однак зараз ми сконцентровані на продукції іншого сегмента.

    На який період компанія забезпечена сировиною, чи не буде перебоїв з виготовленням і постачанням продукції?

    Зараз завод забезпечений сировиною виходячи з планів виробництва 2,5 тис. т в серпні та 3,5 тис. т у вересні. Перша партія оцинкованого металу в 1,5 тис. т прибула в Україну 11 липня. Підписані з постачальниками договори передбачають поставку сировини раз в тиждень в обсязі 1-1,5 тис. т до кінця поточного року.

    З огляду на те, що компанія є стартапом на досить складному ринку, неможливо виключити всі чинники ризику. Однак ми докладемо всіх зусиль, щоб ринок не відчув на собі труднощі становлення нового виробника. Наше завдання - максимально швидко відстежити вимоги та тенденції ринку, щоб, крім якісного товару, виділятися також і якісним сервісом.

    https://www.uscc.ua/files/18/uscc-interwives-image-5.png

    Розкажіть про сортамент продукції по цинку, покриттю, товщині, ширині. Чи плануєте проводити, дозволений стандартами, метал в неагресивному середовищі С2 при 100 грамах цинку і 15 мікронах покриття?

    З самого початку роботи ми запропонуємо ринку широкий асортимент продукції в товщині від 0,38 до 0,70 мм в 3 лінійках вмісту цинку - 100, 140 і 200 гр / м². Окрему увагу буде приділено сегменту сендвіч-панелей з шириною листа 1070 і 1100 мм - цей метал буде доступний до фарбування з другої половини серпня. Що стосується металу з товщиною покриття 15 мкм, ми плануємо запропонувати ринку і цей сегмент. Зараз формується технічне завдання для технологів. Розраховую, що до кінця серпня ми проведемо пробну партію такої продукції.

    Розкажіть з якими постачальниками фарби ви співпрацюєте?

    Лакофарбові матеріали нам поставляють компанії PTE (Швеція), PPG (Польща) і Akzo Nobel (Німеччина). За результатами випробувань за кожним постачальником будуть закріплені певні кольори, що дозволить виключити різні відтінки між різними партіями продукції. Базовими будуть більше 20-ти кольорів стандартного і матового поліестеру, а з вересня до замовлення будуть доступні індивідуальні кольори по каталогу RAL.

    Який термін гарантії ви надаєте при фарбуванні оцинкованого якісного підкату?

    Гарантія - ключовий сервіс, який надається заводом-виробником і відрізняє наш метал від імпортного. Стандартна гарантія на метал з вмістом цинку 140 гр/м² складе 10 років. Розширена гарантія на метал з вмістом цинку 200 гр/м² і більше, а також на метал з полімерним покриттям PVDF складе 15 і 20 років відповідно. Особливістю гарантійних умов є можливість кінцевому споживачеві звернутися з рекламацією або за інформаційним супроводом безпосередньо на наш завод, ламаючи бюрократичну зв'язку кінцевий споживач - підрядник - переробник - виробник.

    Розкажіть про ціноутворення на продукцію. Як будете позиціювати продукцію за ціною і якістю?

    Сировина, яке ми використовуємо у виробництві, відрізняється високою якістю, але при цьому дозволяє утримувати конкурентну ціну, в порівнянні з європейськими виробниками. Завдяки локалізації виробничих потужностей, ціна на нашу продукція нижче аналогів. Нашою метою є завоювання середнього цінового сегмента ринку і його перехід на більш якісний продукт, а політика компанії робить ставку на відкрите і справедливе ціноутворення.

    З 1 січня 2019 року набрав чинності стандарт ДСТУ 8802: 2018, який регламентує вимоги до якості виробів і маркування продукції, що виробляється. Чи плануєте ви маркувати вироблений метал згідно з даним стандартом? Вся продукція буде маркуватися?

    Кожен рулон буде маркований відповідно до вимог ДСТУ із зазначенням назви, виробника, параметрів, матеріалів, типу і товщини. Додатково в маркування буде вноситься внутрішній унікальний номер кожного рулону, що дасть можливість ідентифікувати його в складської базі підприємства і забезпечить його відстеження зі швидким доступом до його характеристикам. Ця опція дозволить нам, на основі історії попередніх замовлень, поставити аналогічну за технічними характеристиками продукцію, що полегшить роботу нашим клієнтам.

    Розкажіть, кого вважаєте основним конкурентом на ринку України?

    Ринок споживає понад 320 тис. т оцинкованого метала з полімерним покриттям. Попит високий і в наших планах зайняти середній ціновий сегмент, при цьому надаючи високу якість продукту. В умовах відсутності сервісу на ринку металопрокату в Україні, наш продукт займе свою унікальну нішу, частково витіснивши китайських і європейських постачальників.

    Розкажіть про конкурентні сервіси для залучення клієнтів (наприклад, фарбування з використанням нестандартних кольорів, термінове фарбування та ін.).

    Весь пропонований нами сервіс характерний виключно для локального виробника. Перш за все це найшвидші терміни поставки та постійна наявність продукції, що дозволить нашим клієнтам піти від «заморозки» активів на власному складі. Гнучке виробництво з можливістю фарбування в усі наші стандартні кольори в перебігу 1 робочого дня, дає можливість здійснювати доставку протягом 2-х днів з моменту розміщення замовлення. На окрему увагу заслуговує мінімальне замовлення, який у нас становить 1 рулон, а також його доставка клієнту, що раніше було недоступне на нашому ринку. Проста і зрозуміла гарантія і повне інформаційно-консультативний супровід тепер стануть доступними як бізнесу, так і кінцевому споживачеві. Ще одним унікальним сервісом стане фіксування ціни на тривалий термін при мінімальній передоплаті.

    Ринок потребує наявності сертифікованої незалежної лабораторії з метою контролю якості продукції, що поставляється. Як ви плануєте допомогти учасникам ринку в даному питанні?

    Ми вже працюємо над створенням такої лабораторії. До кінця серпня планується наповнення лабораторії всім необхідним обладнанням для контролю якості продукції

    ПІДПИШИСЬ, ЩОБ НЕ ПРОПУСКАТИ ВАЖЛИВІ НОВИНИ