• ua
  • ua
  • МЕНЮ:

    Михайло Світлинець: «Європейський напрямок є пріоритетним у маркетинговій стратегії «Завод Майстер-Профі»

    26.08.2015

    Про реалії роботи виробника металоконструкцій в існуючих умовах, а також перспективи виходу на європейські ринки, ми розмовляємо з Михайлом Світлинцем, директором компанії «Завод Майстер-Профі».

    Обсяг будівельних робіт за 1 півріччя 2015 знизився на 18,3%, що призвело до падіння попиту на металопродукцію в будівельному секторі. Всупереч складній ситуації ряд компаній продовжує роботу на локальному ринку, а також активно дивиться на розвиток бізнесу з урахуванням свого експортного потенціалу. Про реалії роботи виробника металоконструкцій в існуючих умовах, а також перспективи виходу на європейські ринки, ми розмовляємо з Михайлом Світлинцем, директором компанії «Завод Майстер-Профі».


    Асортимент виробленої «Завод Майстер-Профі» продукції покриває досить широкий діапазон застосування металопродукції в будівництві. З чим пов'язана політика компанії підтримки широкої лінійки виробів?

    Така маркетингова політика розвивалася, в першу чергу, зі створенням виробництва «Завод Майстер-Профі» у структурі будівельного холдингу Майстер з урахуванням актуальних потреб ринку. Починаючи з виробництва профільованого настилу, сендвіч-панелей, ЛСТК з подальшим розвитком і переходом до виробництва металоконструкцій від загальнобудівельних до важких мостових сталевих конструкцій прогонових будов, стадіонів, промислових об'єктів і обладнанням для енергетики. На сьогоднішній день нами накопичений великий досвід проектування, виготовлення і монтажу складних і унікальних металоконструкцій під час участі у великих українських і міжнародних проектах, таких як НСК «Олімпійський» у Києві, стадіон «Арена-Львів», стадіон ЦСКА в Москві, залізничний вокзал в Адлері.

    Яка продукція підприємства сьогодні найбільш затребувана ринком? Чи є сенс працювати зі товарами які слабо затребувані?

    Найбільшим попитом на сьогоднішній день користується продукція, затребувана енергетичним сектором та аграрно-промисловим комплексом: гідромеханічне устаткування, нестандартизоване обладнання для ГЕС, ГАЕС, нафтопереробки, резервуари, силоси, зерносховища.

    Продукція ЛСТК хоч і слабо затребувана на сьогодні, проте, ми підтримуємо асортимент, тому очікуємо істотного зростання на цьому ринку в найближчому майбутньому.

    Чи плануєте Ви розширювати або оптимізувати асортиментну лінійку компанії в найближчому майбутньому?

    Асортимент продукції, виробленої на «Завод Майстер-Профі», постійно оптимізується відповідно до потреб ринку, включаючи облік перспективних напрямків розвитку і виходу на нові ринки, такі як гірничо-металургійний комплекс та нестандартизоване обладнання шахтного комплексу.

    На якому з напрямків діяльності заводу Ви робите акцент при плануванні розвитку бізнесу підприємства? Який сегмент сталевого будівництва буде найбільш динамічно розвиватися в майбутньому?

    На нашу думку, в Україні буде продовжуватись розвиток агропромислового комплексу з усіма його потребами в будівництві нових об'єктів і реконструкцій існуючих. Потенціалом до розвитку володіє сегмент транспортної інфраструктури, без якого неможливий подальший розвиток економіки, а також реконструкція існуючого промислового потенціалу під сьогоднішні ринкові потреби. Основні наші акценти зроблені на такі напрями діяльності, як проектування і виробництво важких металоконструкцій, а також гідромеханічного обладнання.

    Яке місце в структурі бізнес моделі заводу Ви відводите на надання проектних послуг?

    Конструкторське бюро «Завод Майстер-Профі» дозволяє пропонувати клієнту різні варіанти технічних рішень на етапі ескізних проектів і концепцій, що економлять час і дозволяють оптимізувати бюджет будівництва. Крім того, спрощується процес узгодження змін у процесі реалізації складних проектів.

    Розробка проектно-конструкторської документації нашими проектувальниками ведеться за допомогою програмних комплексів 3D-моделювання (TEKLA, AutoCAD, SCAD), виключають помилки і дозволяють видавати робочі креслення в електронному вигляді безпосередньо у виробництво. Такий підхід максимально скорочує терміни виробництва від моменту проектування до випуску готової продукції, що для багатьох замовників є важливим моментом при виборі підрядника.

    Можна сказати, що власний конструкторський підрозділ значно підвищує нашу конкурентоспроможність і дозволяє пропонувати клієнтам найбільш вигідні умови співпраці.

    Сьогодні багато гравців ринку дивляться на можливості розвитку продажів на європейському ринку. Наскільки експортний напрямок важливий для «Завод Майстер-Профі»?

    Протягом останніх десяти років «Завод Майстер-Профі» постійно збільшує частку експорту в продукції, що випускається. За цей період нами поставлено за кордон більш ніж 30000 тонн металоконструкцій. На початку поточного року ми сертифікували виробництво металоконструкцій у відповідності з європейськими нормами EN-1090, ISO 3834. Зараз ведеться підготовка до сертифікації нашого виробництва за вимогами Deutsche Bahn для виготовлення прогонових будов залізничних мостів у Німеччині.

    Які із зарубіжних ринків для Вашої компанії найбільш цікаві? Чому?

    Потенціал розвитку експортного напряму «Завод Майстер-Профі» ми бачимо на ринках Центральної та Західної Європи, Близького Сходу та Західної Африки з їх потребами в транспортній, логістичній інфраструктурі, а також нафтовидобутку, газо- і нафтопереробці.

    Європейський напрямок на сьогоднішній день є пріоритетним в маркетинговій стратегії компанії. Найбільш цікавим для нас є Польща, тому в 2015 році ми відкрили філію у Варшаві Master-Profi Polska.

    Можете поділитися успішним досвідом продажів продукції «Завод Майстер-Профі» в країни СНД?


    {php Gallery::GiveGalleryHtml(101, 2); php}Серед останніх реалізованих проектів можна відзначити поставки металоконструкцій на ринки Росії (стадіон ЦСКА в Москві - більше 5000 т, ж / д вокзал в Адлері - більше 3500 т, готель в Сочі - 4800 т), Білорусі (ТРЦ - близько 800 т і комплекс роздрібної торгівлі - 250 т) та Казахстані (виробничий корпус - більше 2300 т). Вибір замовником «Майстер-Профі» в якості підрядника здійснювався за результатами міжнародних тендерів за кращим співвідношенням ціна/якість. Перевагою «Завод Майстер-Профі» в тендерах завжди була можливість надання повного комплексу будівельних послуг - проектування, виготовлення, постачання і монтажу металоконструкцій власними силами, без залучення субпідрядників.
    Яка продукція українських виробників металевих конструкцій, на Вашу думку, може бути найбільш затребувана в Європі? Чи можуть українські виробники металоконструкцій бути успішними на європейських ринках?

    Сьогодні ми беремо участь у тендерах на поставку та монтаж металоконструкцій у Польщі, Німеччині, Бельгії, Франції та Прибалтиці. Найбільш затребуваними в цих країнах є металоконструкції транспортної інфраструктури, стадіонів і логістичних комплексів.

    Вивчивши особливості роботи західних ринків сталевого будівництва, які ключові перешкоди і можливості Ви бачите для себе в європейських країнах?

    На перших проектах важливо сформувати імідж надійного українського постачальника та підрядника у європейського клієнта. Основними при реалізації європейських контрактів українськими компаніями будуть питання, пов'язані з фінансуванням проектів і банківськими гарантіями виконання робіт. Крім того, необхідно буде вирішувати технічні питання, пов'язані з комплектацією матеріалів і ведення документообігу у відповідність з європейськими нормами.

    Якими Ви бачите перспективи розвитку українського ринку сталевого будівництва в найближчі 2-3 роки?

    Потенціал українського ринку сталевого будівництва величезний. Сьогодні проводяться необхідні реформи, які дозволять в найближчому майбутньому інвестувати в економіку країни. Сталеве будівництво має ряд конкурентних переваг особливо в Україні. У разі стабілізації напруженої ситуації в Україні, ми очікуємо, що вже в 2016-2017 роках може початися активне зростання будівельної галузі, що має привести до значного зростання ринку металоконструкцій.

    ПІДПИШИСЬ, ЩОБ НЕ ПРОПУСКАТИ ВАЖЛИВІ НОВИНИ