• ua
  • ua
  • МЕНЮ:

    П’ятиповерховий відкритий паркінг з експлуатованою покрівлею - концепція типового проекту

    МЕТА КОНЦЕПЦІЇ

    Реалізація будівлі наземного паркінгу в сталевому каркасі, з визначенням    переваг, орієнтовної вартості та строків будівництва запропонованого рішення.


    ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ

    • Місцезнаходження об’єкту - м. Київ
    • Клас наслідків – СС2
    • Площа забудови - 3080 м2
    • Загальна площа паркінгу – 18480 м2
    • Кількість місць паркування – 663 пм
    • Кількість поверхів – 5
    • Покрівля-експлуатована
    • Розміри в плані - 35х88 м
    • Перекриття однієї частини будівлі зміщене по висоті на половину висоти поверху. Перекриття сполучаються рампами.
    • Висота поверху до низу конструкцій перекриття – 2,66-2,76 м


    Загальний вигляд паркінгу



    План першого поверху паркінгу



    План типового поверху паркінгу



    ПЕРЕВАГИ ЗАПРОПОНОВАНОГО РІШЕННЯ В СТАЛЕВОМУ КАРКАСІ:

    1. Конкурента ціна в порівнянні з залізобетонним каркасом:

    • заміна фундаментної залізобетонної плити на стовпчасті фундаменти та мала вага каркасу (орієнтовно на 40% у порівнянні з залізобетонним) скорочує витрати на влаштування фундаментів;

    • при застосуванні сталевого каркаса не має необхідності влаштування деформаційного шва, що дозволяє зменшити витрати на додатковий ряд колон в поперечному напрямку;

    2. Покращення функціональних можливостей паркінгу - сталеві колони  перерізом від 260х200мм до 300х360 надають ряд переваг:

    • зручність використання паркомісця;

    • зниження аварійності авто;

    • збільшення швидкості руху авто по паркінгу;

    • підвищення безпеки пересування піших водіїв і пасажирів.

    3. Швидкість будівництва:

    • мала вага каркасу (орієнтовно на 40% у порівнянні з залізобетонним) скорочує терміни на влаштування фундаментів;

    • висока технологічність та точність металоконструкцій, легкість монтажу;

    • будівництво може відбуватися в зимовий час без додаткових обмежень.


    КОНСТРУКТИВНІ РІШЕННЯ

    1. Прийнята конструктивна схема несучого каркаса – рамно-в‘язева.

    Розрахункова схема каркасу 


    Типовий фрагмент сталевого каркаса       

    Рампа в сталевому каркасі


    2. Колони (зварні двотаври - С245 та С355) мають шарнірне з’єднання з фундаментами.

    3. Плита перекриття загальною товщиною 140 мм, профільований лист (у якості незйомної опалубки)  висотою 60 мм та товщиною 0,8 прийнято по нерозрізній схемі:

    4. Головні та другорядні балки перекриття виконані із зварних та прокатних двотаврів (С245, С355), крок другорядних балок 2,67 м.

    5. Просторова жорсткість будівлі забезпечується рамним вузлами в повздовжньому напрямку, системою вертикальних та горизонтальних в’язей та диском, що утворюється монолітним залізобетонним перекриттям.

    6. Сходові клітини виконані з монолітного залізобетону з примиканням елементів сталевого каркасу через закладні.

    7. Зовнішнє огородження паркінгу – металеве решітчасте:

    Для зниження ваги та вартості каркасу використані наступні оптимізаційні рішення:

    • Застосування сталей підвищеної міцності (С355);

    • Застосування оптимізованих зварних перерізів;

    • Застосування вітчизняних прокату та профілів.

    Збір навантаження

    № п/п

    Назва навантаження

    Приведена товщина   t, мм

    Щільність  ρ, кг/м³

    Характеристичне значення  q, кг/м²

    1 ГГС

    Коефіцієнт надійності за граничним навантаженням  ɣfm

    Граничне розрахункове значення  q, кг/м²

    1

    Постійне навантаження, в т.ч.

     

     

    465,0

     

    547,0

    1.1

    Бетон з топінговим покриттям (60-100мм)

    100

    1800

    180

    1,3

    234

    1.2

    З/Б плита перекриття h=140мм (повна висота-з профлистом)

    110

    2500

    275

    1,1

    302,5

    1.3

    Профлист Н60-0,8

     

     

    10

    1,05

    10,5

    2

    Змінні тривалі, в т.ч.

     

     

    380,0

     

    494,0

    2.1

    Корисне навантаження

     

     

    350

    1,3

    455

    2.2

    Комунікації

     

     

    30

    1,3

    39

    3

    Змінні короткочасні навантаження

     

     

     

     

     

    3.1

    Снігове

     

     

    163,1

    1

    163

    3.2

    Вітрове

     

     

    40,8

    1

    40,8

    ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ТА АНТИКОРОЗІЙНИЙ ЗАХИСТ СТАЛЕВИХ КОНСТРУКЦІЙ

    Відповідно до табл. 6 ДБН В.2.3-15:2007 зміна №2 для відкритого неземного паркінгу до 5-ти рівнів і площею поверху до 2600м2 присвоюється ступінь вогнестійкості будівлі ІІІа. Також допускається збільшувати площу протипожежного відсіку наземних відкритих гаражів до 5 поверхів з умовною висотою не вище 26,5 м за таких умов:

    • забезпечення доступу до протипожежного відсіку пожежно-рятувальним підрозділам через зовнішні прорізи, що розташовані у двох протилежних фасадах будівлі- на 15%;

    • забезпечення доступу до протипожежного відсіку пожежно-рятувальним підрозділам через зовнішні прорізи, що розташовані не менше ніж у трьох фасадах будівлі - на 25%

    В даному випадку паркінг відноситься до ступені вогнестійкості ІІІа, для  якої вогнезахист основних сталевих конструкцій каркасу не потрібен:

    колони – R15 М0;

    елементи перекриття – REI15 М0; елементи покриття – R15 М0.

    Конструкції сходових клітин для паркінгів відкритого типу, незалежно від ступеню вогнестійкості, повинні мати межу вогнестійкості та межу розповсюдження вогню, що відповідає сходовим кліткам споруд II ступеню вогнестійкості:

    сходові майданчики, косоури, сходи, балки та марші сходових кліток - R60 M0.

    Антикорозійний захист конструкцій будівлі регламентується ДСТУ Б В.2.6-193: 2013 «Захист металевих конструкцій від корозії. Вимоги до проектування». 

    Профнастил перекриття поставляється оцинкованим.


    УКРУПНЕНІ ПОКАЗНИКИ*

    Витрати та вартість матеріалів та трудомісткість на зведення сталевого каркаса і влаштування монолітного залізобетонного перекриття:

    Вид робіт

    Одиниця виміру

    Кількість [1]

    Вартість** з ПДВ, грн

    за одиницю

    всього

    1

    Проєктні роботи

     

     

    1.1

    Проєкт розділів КМ стадії П

    т 

    625

    1.2

    Проєкт розділу КМ стадії Р та КМД

    т 

    625

    2

    Сталеві конструкції каркасу

     

     

    2.1

    Сталевий прокат [2]

    т

    656

    2.2

    Виготовлення металоконструкцій 

    т

    625

    2.3

    Метизи

    т

    6

    2.4

    Доставка металоконструкцій 

    т

    625

    2.5

    Монтаж металоконструкцій 

    т

    625

    3

    Перекриття

     

     

    3.1

    Профлист (Н60, t=0,8мм), оцинк.

    м2

    16 400

    3.2

    Монтаж профлиста з комплектуючими

    м2

    16 400

    3.3

    Бетон С20/25

    м3

    1 735

    3.4

    Арматура

    т

    142

    3.5

    Бетонні роботи

    м3

    1 735

    Терміни [3] виконання робіт (сталеві конструкції каркасу):


    * Усереднені показники вимагають уточнення з урахуванням проведення тендерних процедур.

    ** При розробці концепції надається актуальна орієнтовна вартість матеріалів і робіт

    [1] Металоємність конструкцій вказана без врахування витрат на другорядні конструкції: огородження, рамки під обладнання, тощо.

    [2] Витрати сталевого прокату вказані з врахуванням технологічних відходів, що орієнтовно складає 5%;

    [3] Терміни реалізації об’єкту не включають час на проходження експертизи та потребують уточнення враховуючи весь комплекс виконання проєктних та будівельно-монтажних робіт. 



    ЗАВАНТАЖИТИ КОНЦЕПЦІЮ