• ua
  • ua
  • МЕНЮ:

    Денис Рисухін, директор Metipol: Як національний виробник, гарантуємо, що навіть через 10-15-20 років ми будемо нести відповідальність за якість нашої продукції

    15.02.2022

    Детальніше в інтерв'ю директора компанії Метіпол Дениса Рисухіна про гарантію виробника на продукцію, кроки споживача та виробника при гарантійному випадку, анонс сервісів від Metipol у 2022 році


    Денис Рисухін, директор компанії Metipol






    На які види продукції та на скільки років надається гарантія? Чи є обмеження щодо звернень за гарантією? В чому різниця з гарантіями інших виробників? (наприклад, національний виробник, пряме звернення)

    Гарантія надається на будь-яку готову продукцію зі сталі торговельної марки Metipol із вмістом цинку 140 гр/м2 та більше терміном до 20 років. На відміну від інших виробників, наша гарантія видається не тільки профілювальнику, а й кінцевому споживачеві, який може звернутися до нас на пряму у разі виникнення будь-яких питань. На сьогодні це унікальний для України сервіс.  


    Якими мають бути кроки споживача, який звертається з гарантійним випадком?

    Все дуже просто – достатньо написати нам на пошту, або зателефонувати за номером гарячої лінії та назвати номер гарантії.


    Які кроки виробника у разі гарантійного звернення?

    У разі гарантійного звернення наші технологи відвідують об’єкт для інспекції стану продукції та умов її експлуатації. Для більш детальної оцінки беруться зразки для проведення лабораторних досліджень. Після отримання результатів від незалежної лабораторії готуються висновки про походження проблеми та приймається рішення стосовно необхідності або безпідставності відшкодування.


    Яка кількість гарантійних звернень за минулий рік? Якого роду ці звернення?

    Звернень, що стосуються якості нашої продукції не надходило. Проте, ми знаємо, що бувають випадки, коли клієнти зіштовхуються із певними проблемами, що пов’язані з неправильним монтажем чи середовищем експлуатації. Саме для таких випадків ми розробили пам’ятку для кінцевого споживача, що допоможе контролювати якість роботи підрядників та уникати подібних ситуацій. 


    Які вигоди отримує кінцевий споживач?

    Перш за все кінцевий споживач отримує гарантію від виробника, що позбавляє його від бюрократичних ланцюгів отримання рекламації. По-друге, як національний виробник, гарантуємо, що навіть через 10-15-20 років ми будемо нести відповідальність за якість нашої продукції. Ну і, звичайно, одна з головних переваг – швидке реагування на звернення та розв'язання питань у найкоротші терміни.


    Які вигоди отримує профілювальник від наявності такого роду гарантії?

    Для профілювальника наша гарантія – це спрощення можливої роботи з рекламаціями, а також додатковий інструмент для підвищення продажів, адже жодний інший виробник такої гарантії не надає.


    Тобто компанії-профілювальники повинні бути зацікавлені та широко користуватися можливостями, які надає гарантія виробника? Однак не всі компанії-профілювальники користуються гарантією, так? Чому?

    Серед можливих причин є недостатнє інформування менеджерів з продажу та небажання докладати додаткових зусиль (для активування гарантії необхідно зареєструвати її на сайті, що займає не більше 5 хвилин). Нам прикро, що не всі розділяють наше бажання інформувати та ділитися знаннями з кінцевим споживачем. Проте з кожним місяцем все більше компаній долучаються до програми, цьому сприяють як наші програми лояльності, так і попит з боку споживачів.

    Для заохочення продавців реєструвати гарантії ми започаткували щомісячний приз, який будемо розігрувати рандомно серед усіх гарантій.


    В інтервю 2019 року ви амбіційно сказали, що задача Metipol – створити цивілізований ринок металу та перевернути уявлення про сервіс. Розкажіть детальніше про сервіси компанії, чи вдалось реалізувати все заплановане?

    З кожним днем ми все ближче до своєї мети. Окрім гарантії, у нас діють сервіси швидкого та гнучкого виробництва, широкої палітри та ексклюзивних покриттів, технічного консалтингу та єдиної в Україні сертифікованої незалежної лабораторії.

     

    Якими сервісами Metipol здивує ринок у 2022 році?

    У 2022 році ми вирішили зосередитись на обміні знаннями з нашими партнерами, тому цей рік стане для нас роком колаборацій. Це одразу 2 проекти:

    • освітній – семінари та екскурсії на виробництво, що розширить знання не тільки наших партерів, але й наші власні, оскільки ми дуже цінуємо зворотний зв'язок та намагаємося стати краще
    • рекламний – поєднавши зусилля та наш досвід разом із клієнтами, ми започаткуємо проект «Простий маркетинг» для освічення ринку кінцевих споживачів


    Результати роботи Metipol у 2021

    У 2021, не дивлячись на загальне падіння ринку, нам вдалося утримати частку у 8%, виробивши 23,6 тис. тонн металу з полімерним покриттям. Слід відзначити, що знову зросла частка продукції із вмістом цинку 140 гр/м2 та більше, що ще раз підтверджує перехід до більш свідомого споживання. Важливим здобутком стало придбання заводу «Модуль Украина» та відновлення виробництва на потужностях Heavy Metal. 

    ПІДПИШИСЬ, ЩОБ НЕ ПРОПУСКАТИ ВАЖЛИВІ НОВИНИ