Сталь – матеріал номер 1 в сегменті багаторівневих паркінгів у Німеччині – експерт
13.10.2015
07 жовтня в Києві відбувся круглий стіл на тему: «Багатоповерхові парковки - проектування, виготовлення і будівництво на досвіді Німеччини», в рамках якого провідний європейський експерт у сфері будівництва паркінгів Алекс Сандлерс (Alex Sandlers) поділився досвідом оптимізації витрат на зведення багаторівневих паркінгів.
07 жовтня в Києві відбувся круглий стіл на тему: «Багатоповерхові парковки - проектування, виготовлення і будівництво на досвіді Німеччини», в рамках якого провідний європейський експерт у сфері будівництва паркінгів Алекс Сандлерс (Alex Sandlers) поділився досвідом оптимізації витрат на зведення багаторівневих паркінгів.
У своїй доповіді Алекс Сандлерс висвітлив основні тенденції, властиві сегменту багаторівневих паркінгів у Німеччині, а також розповів про особливості розрахунку та проектування конструкцій паркінгів з урахуванням передових інженерних рішень у сфері сталевого будівництва.За словами Алекса Сандлерса, сталь є домінуючим матеріалом будівництва багаторівневих автостоянок в Німеччині, оскільки дозволяє власнику будівлі отримати безальтернативні переваги з точки зору функціоналу готового об'єкта і термінів будівництва, що безпосередньо впливає на швидкість повернення інвестицій в проект. «Наприклад, 4-поверховий паркінг з металоконструкцій на 400 машиномісць монтується «під ключ» бригадою з 5-6 чоловік в середньому за 3,5 місяця», – зазначив Алекс Сандлерс.
На думку спікера, можна виділити наступні принципи ефективного проектування паркінгів, сформовані на основі багаторічного досвіду німецьких інженерів в галузі проектування та будівництва багаторівневих автостоянок:
- Найбільш оптимальною сіткою колон є 16х5м (16,2х5,5м).
- Застосування великопрольотних балкових перекриттів без проміжних опор для оптимізації використання простору паркінгу при розбитті паркувальних місць і, відповідно, збільшення корисної площі паркінгу.
- Застосування схеми паркінгів в різних рівнях (проміжний рівень) для спрощення схеми руху автомобілів.
- Оптимальним рішенням є використання внутрішньої рампи, що спрощує схему руху і є найменш витратним за площі, відведеної на її організацію.
- Система понижених перекриттів дозволяє знизити його товщину і збільшити використовуваний об'єм.
- Використання передових технологій в системі перекриттів з елементами максимальної заводської готовності, що дозволяє істотно скоротити терміни будівництва.
Нагадаємо, що 1 жовтня в Києві відбувся круглий стіл «Комерційні паркінги в столиці: ефективна співпраця міста та інвестора», в рамках якого представники міської влади, інвестори та експерти будівельної галузі обговорили шляхи вирішення проблеми транспортної завантаженості центральній частині столиці.
Довідка
Український Центр Сталевого Будівництва (УЦСБ) – асоціація учасників ринку металобудівництва, членами якої є провідні виробники та дистриб'ютори сталевого прокату, заводи з виробництва металоконструкцій, покрівельних і фасадних систем, галузеві проектні і наукові організації, монтажні та будівельні компанії.Місією Українського Центру Сталевого Будівництва є просування сталевих конструкцій як переважного матеріалу будівництва шляхом створення ефективних, інноваційних рішень для клієнтів.
www.uscc.ua