• ua
  • ua
  • МЕНЮ:

    Клайв Вуджер розповів про принципи сталого розвитку архітектури мегаполісів

    22.05.2015

    21 травня пройшов архітектурний клуб УЦСБ, в рамках якого засновник міжнародного консалтингового агентства SCG International Клайв Вуджер (Clive Woodger) поділився успішним досвідом архітектурного розвитку міст.

    21 травня пройшов архітектурний клуб УЦСБ, в рамках якого засновник міжнародного консалтингового агентства SCG International Клайв Вуджер (Clive Woodger) поділився успішним досвідом архітектурного розвитку міст.
    Лекція Клайва Вуджера
    викликала підвищений інтерес українських слухачів і об'єднала понад 140 фахівців, що працюють в сферах нерухомості та будівництва. У своїй доповіді спікер зупинився на основних принципах формування іміджу європейських мегаполісів на прикладі Лондона.

    «Сучасні мегаполіси відчувають на собі сильний тиск комерції, ростуть не тільки вшир, а й вгору. Тільки в Лондоні сьогодні більше 200 хмарочосів, що відповідає існуючим потребам суспільства та бізнесу, - розповів у своєму виступі Клайв Вуджер. - Ключовим завданням архітектора є не лише створення незабутнього дизайну, а знаходження тонкої рівноваги між комерційною, культурною, іміджевою та екологічною складовими майбутньої будівлі».

    На думку спікера важливою складовою архітектури сучасного міста є створення знакових об'єктів, так званих архітектурних ікон - мостів, хмарочосів, об'єктів культурного призначення і т.д. Таким об'єктом для Лондона, наприклад, став The Shard, будівництво якого створило певний імідж району розташування будівлі ще до завершення будівництва, а сьогодні об'єкт є однією з візитних карток міста.

    Зупиняючись на досвіді успішних кейсів відомих об'єктів британської столиці, таких як The Shard, The Leadenhall Building, London Eye та інших, без яких сьогодні важко уявити сучасний Лондон, Клайв Вуджер зробив особливий акцент на тому, що їх реалізація була б неможлива без видатних можливостей сталевих конструкцій, здатних найбільш ефективно об'єднати творчий потенціал архітектора і бізнес концепцію інвестора.

    Окрему увагу у своїй доповіді Клайв Вуджер приділив створенню брендів об'єктів комерційної нерухомості, оскільки грамотна бренд-ідентифікація будівлі обумовлює його майбутній комерційний успіх. За словами спікера, можна створити хороший проект торгового або офісного центру, але не надати цьому об'єкту певний характер, що стимулює покупця або орендаря, що в підсумку може призвести до втрат інвестицій.

    &temp_gt;Довідка Український Центр Сталевого Будівництва (УЦСБ) – асоціація учасників ринку металобудівництва, членами якої є провідні виробники та дистриб'ютори сталевого прокату, заводи з виробництва металоконструкцій, покрівельних і фасадних систем, галузеві проектні і наукові організації, монтажні та будівельні компанії.
    Місією Українського Центру Сталевого Будівництва є просування сталевих конструкцій як переважного матеріалу будівництва шляхом створення ефективних, інноваційних рішень для клієнтів.
    www.uscc.com.ua
     

    ПІДПИШИСЬ, ЩОБ НЕ ПРОПУСКАТИ ВАЖЛИВІ НОВИНИ